9 Mart 2008 Pazar

Eren'in 2. doğumgünü...


İşte Tulli Pastası!




Dün Eren için mutlu bir gündü. Tabii bizim için de! Oğlumun ikinci doğumgününü minik bir partiyle kutladık. En yakın arkadaşlarımız sağolsunlar bizi yalnız bırakmadılar.



Gelelim Eren'i en çok mutlu eden ayrıntılara:



1) Tulli resimli pasta! (Eren günlerdir pastasının Tulli şeklinde olacağını söyleyip duruyordu)


2) Babasının balonları şişirip şişirip oraya buraya yapıştırması


3) Mumları üflerken "İyi ki doğdun Eren" diye tempo tutulması


4) Tabii ki pastayı yemek



2 yorum:

Banuş dedi ki...

Erencik
Saatlerdir resimlerine bakıyorum, yazıları okuyorum. Fotoğraflarına, konuşmalarına bayıldım. Annen yüzünden benim de çocuğum sayılırsın. Çok mutlu büyüdüğünü gördüm, çok mutlu oldum. Nice nice yıllara, annenle babanla tüm sevdiklerinle çooook uzun ve çooook mutlu yaşa...
Banu Teyze

Eren'in Annesi dedi ki...

Çok teşekkürler Banu Teyzesi