24 Şubat 2009 Salı

Üç yaşına gelmiş bir Eren ne sever peki ?


Son hızla üç yaşa doğru ilerleyen Eren bakalım bu günlerde ne sever ne sever:


  • Anne kucağı, anne dizine terfi etmiş durumda. Fırsatını bulur bulmaz dizime yatmaya bayılıyor. (Diz diz tam diz istiyolum!)
  • Diz üstü bilgisayar (Diz üstü bilgisayar aşkına babasının sürekli şehir dışına gitmesine bile razı!)
  • Hadise!
  • Kediler (Ben kediyim kediyim kedi!)
  • Fareler (Fale'yi yakaladım ve yedim yedim, hammmm!)
  • Tom ve Jerry, Dumbo ve Timothy, Ratatouille ve Garfield
  • Gördüğü tüm alışveriş merkezleri (Yok ben eve gitmiyceemmm!)
  • Lego
  • EGO kartlarıyla oynamak (Kartınız geçersizdir ama siz geçebilirsiniz :))
  • Sırtının kaşınması (Kaşı...kaşı... Ben bunu seviyolum, bundan hoşlanıyolum)
  • Meraklı Minik
  • Köfteee
  • Cep telefonları (Hacer telefonun çantanda mı?)


Hiç yorum yok: