23 Aralık 2008 Salı

Tom ve Jerry



Eren bu ikiliye bayılıyor... Aslında onun yaşı için çok da uygun bir çizgi film olmadığını biliyorum, ama bir ara televizyonda kısacık bir süre rastladı ve o günden sonra da dilinden düşürmez oldu. Malum kendisi iflah olmaz bir kedi hayranı... O kadar ki "senin adın Eren mi" diye sorulduğunda bile bazen, "Hayır ben kediyim" diyebiliyor.

Tabii bu kadar kedi hayranı olmasına rağmen gönlü bir yandan da Jerry'den yana... Aslında Tom'un onu yakalamasını hiç mi hiç istemiyor. Hatta sürekli, "Tom, Jerry'i yakalayıp yiyecek mi ?" diye sorup duruyor. Böyle birşey olmayacağını çünkü Jerry'nin hemen kaçtığını anlatıyorum, ama bu kez de şöyle diyor: "Ben Jerry'yi yakaladım ve hammm diye yedim. Yedim yedim!"

Velhasıl şu sıralar bizim evde sürekli Eren, Jerry'yi kovalıyor, Tom'un onu yemesini istemiyor, ama bir "kedi" olarak kendisi Jerry'i tost yapıp yiyor!

Hiç yorum yok: