11 Aralık 2010 Cumartesi

Sahi nerede kalmıştık?


Sekiz aylık uzuuuun aradan sonra yine karşınızdayız Erenseverler :))) Bizi özlediniz değil mi? Nerede kalmıştık sahi? O kadar zaman geçince ne yaptığımızı bile unuttum doğrusu. Çünkü kaç mevsim değiştirdik arada... Eren de daha bir büyüdü elbette...

Neler yaptık bir düşünelim... İlkbahar ve yaz tıngır mıngır geçti pek bir şey anlamadan... Her şey aynı, her şey bildikti o aralar. Sonra yazın son ayında ben kendi kişisel devrimimi gerçekleştirip iş hayatına geri döndüm :) Sanki hiç ara vermemiş, haftasonu tatiline girmiş gibi hissettim kendimi yeniden çalışmaya başlayınca. Bu da demek ki bisiklete binmek gibi birşeymiş. Ne kadar ara verirsen ver hemen hatırlıyorsun işte...

Ben işe dönmemin zincirleme sonuçları oldu elbet. İlk domino etkisi Eren'in hayatında kendini hissettirdi ve ikinci okul seferini başlattı. Birincisi pek kısa sürdüğü için burada bahsetmemiştim bile. Ama bu kez ailecek daha hazırlıklıydık olası tepkilere, ana-baba olarak da gardımızı almıştık ki şükür korkulan olmadı, Eren bir kez bile itiraz etmeden güzel güzel alıştı okuluna. Bu çocuk milleti ne tuhaf... Bir yıl önce gitmemek için her gün ağlıyordu, bu kez (gerçi başka bir okul ama) ilk günden itibaren sorunsuz okuluna gidiyor. Neyse maşallah diyelim...

İşte yukarıdaki resim de okulda çekildi. Okula gelen "Kraker"le yaptığı küçük gezintiden... Eren gerçi Kraker'le daha önceden taa Ramazan Panayırı'ndan tanışıyordu. Hoş bir tesadüf eseri Eren'in okuluna gelen atlar da Kraker ve Badem olmasın mı? Bizimkisinde bir sevinç bir heyecan... Diğer arkadaşları biraz daha mesafeli dururken hemen binmeye çalışmalar filan...

Böyle işte... Uzun ayrılık bitti... Yeni sezon başladı... Eren büyürken devam ediyor:)))


Hiç yorum yok: