10 Ağustos 2008 Pazar

İki buçuk olmak üzere olan bir Eren ne sever peki ?


Gelelim artık gelenekselleştirmeyi hedeflediğimiz "Eren ne sever" listesinin güncellenmiş haline, buyrun buradan bakın...


  • Yapı marketleri ve teknoloji mağazalarının mevcut bütün broşürleri,
  • Her gün o broşürleri teker teker açmak, bütün telefonları, bütün yazıcıları, kameraları ilgili ilgisiz herşeyi öğrenmek,
  • Özellikle sürgülü ve kapaklı cep telefonları,
  • Vev olayı hala sürüyor, ama benim belli pijamalarımın adı oldu artık
  • Kısaca "dis" olarak tanımladığı annenin dizi,
  • Baby TV'ye şimdi bir de Baby First eklendi hadi hayırlısı,
  • Sezen Aksu'dan "Sarışınım" şarkısını elli kez dinlemek,
  • Yaşar, Yaşar, Yaşar: "Birtanem, Acıtmıyor Sevdan" gibi gayet lirik şarkılar
  • Nazan Öncel: "Aşkım Baksana Bana" (bknz. Youtube)
  • Kedi, kedi, kedi
  • Miyav miyav miyavlamak
  • Abelle abelle oyunu ki yine halı etrafında dönmekten ibarettir

Şu sıralar en favori cümlelerimiz de şöyle:

  • Kafesini açtım, aslanı aldım, sana verdim, aslan seni yesin kavvvvvv de, kavvvv de
  • Ben o kediyi sevemedim, neden sevemedim ?
  • Anne babaya ne dedin, baba anneye ne dedin, Betül anne ne dedi, neden dedin, neden öyle dedin, neden beni tuttun, neden öyle baktın, neden, neden, neden...
  • Hacer gelsin mi?
  • Gel gel sarışınım geeeellll, gel sana alışığım geellllll, gel gel günışığım geellllllll
  • Dis yapalım mı?
  • Nereye gidiyoruz, eve mi gidiyoruz, ben eve girmem, yok girmem ben.
  • Sevdikleri eve misafirliğe geldiğinde kazara ayağa kalkarlarsa, "gidiyor musun, eve mi gidiyorsun"
  • E bir de ayak masajı!

Hiç yorum yok: