10 Ağustos 2008 Pazar

Ne çok ihmal ettim!


Evet çok ama çok ihmal ettim!

Baharı bitirdik, neredeyse yaz bitiyor ama ben bir türlü siteyi güncelleyemedim. Hep başka öncelikler çıktı, bir türlü bilgisayarın başına geçemedim. Ama bu bir mazeret değil tabii; bir şekilde zaman ayırmam gerekirdi. Neyse oldu bir kez... Fakat arayı hemen kapatmaya çalışacağım...
Nereden başlayalım, evet... Bu dönemde bir hayvanat bahçesi maceramız oldu Eren'le... Eren bazı hayvanları ilgiyle izlemesine karşın (örneğin aslan), beklediğimden daha cool bir tavır sergiledi. Oysa ki ben onun Baby TV'den görüp tanıdığı pek çok hayvanı daha heyecanla izleyeceğini sanmıştım. Fakat o bunun yerine, bizimle hayvanat bahçesine gelen Necip'le daha çok ilgilendi. İki adımda bir "Necip nerde, Necip nerde" diye sorup durdu.
Bu arada AOÇ'deki hayvanat bahçesi acınacak bir halde. Bu kadar zor mu daha temiz ve hayvanların daha rahat yaşayacakları bir hayvanat bahçesi yapmak?

2 yorum:

semiramis dedi ki...

öyle. çok zor. ben hiç gitmek istemem hayvanat bahçesine. ne kadar temiz olsa da daracık kafeslerde hapis hapis. doğal ne varsa hepsinden uzak. maymunların mahzun duruşu çok etkilemişti beni. bütün gün ne yapar bi maymun o camekanın içinde. ne yapabilir. müebbet hapis, ağırlaştırılmış. hayvanat bahçeleri olmasın isterim ben. olacaksa da hayvanların serbest dolaşacakları cinsten olsun, milli park falan gibi. dolaşırken zarar görmeyelim diye biz kafese girelim bi zahmet bir süreliğine. ama o bizim altından kalkacağımız iş değil ne yazık. eller ne güzel yapıyor, biz niye yapamayalım? Onlar insan işte.

Unknown dedi ki...

merhaba diye başlayayım bari ne de olsa ilk yorum benden sanırım.
anneciğim tebrik ederim başta ya bunlarda yapacak başka şey bulamamış mı dedim ama siteyi ziyaret edince kendimden utandım. tebrik ediyorum çok güzel olmuş babamızın (başrol oyuncusunun oluşumundan başka) bir katkısı olmamış siteye onuda ayrıca tebrik ediyorum. Eren paşada baya büyümüş, eh ne diyelim hem Eren için hem site için elinize sağlık...